Wat betekent dit voor jou?

Via e-mail sturen wij een verzoek tot ondertekening van bijvoorbeeld een belastingaangifte, een jaarrekening of een bevestiging. De link in deze e-mail verwijst naar een online kluis waarin de te tekenen stukken staan.

 

Jouw handtekening komt digitaal in het document en met één druk op de knop stuur je deze documenten getekend retour. Op het document is zichtbaar wie wanneer op een rechtsgeldige manier heeft getekend. De documenten kunnen na ondertekening worden gedownload voor jouw eigen dossier en archief.

 

De rechtsgeldigheid van jouw digitale handtekening is gelijk aan een traditioneel geplaatste handtekening.

Belangrijk

  • Realiseer je dat iedereen die toegang heeft tot jouw mailbox ook jouw documenten zou kunnen inzien en namens jou een handtekening zou kunnen zetten
  • Zorg ervoor dat wij over je juiste e-mailadres en mobiele telefoonnummer beschikken – zodat je onze digitale post en de te ondertekenen documenten correct ontvangt. Geef wijzigingen van jouw e-mailadres en/of telefoonnummer daarom altijd aan ons door contact@bonsenreuling.nl
  • Zorg ervoor dat het e-mailadres – signature@bonsenreuling.nl – in jouw emailprogramma als ‘vertrouwd’ staat aangemerkt en de afzender niet wordt geblokkeerd
  • Zorg ervoor dat je een PDF-reader op jouw computer hebt geïnstalleerd – bv Adobe Reader DC
  • Het blijft uiteraard mogelijk om een papieren versie van een rapport te ontvangen. Als je daar behoefte aan hebt, laat ons dat dan weten.

 

Vragen? Neem contact met ons op!

drs. Rob Droppers RA | AA

Accountant-Medewerker

0545-46 36 26 r.droppers@bonsenreuling.nl Stuur een bericht

Meer weten over wat we allemaal doen?

Plan een afspraak met één van onze specialisten.